کلیدتبادل بانک ملت

دریافت کلید تبادل بانک ملت

کلیدتبادل بانک ملت

دریافت کلید تبادل بانک ملت

کلیدتبادل بانک ملت،دریافت کلیدتبادل

کلمات کلیدی

سوالات متداول ایرانسل

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ق.ظ
  1. سن قانونی برای خرید سیم کارت چند سال است؟
  2. چه مدارکی برای خرید سیم کارت لازم است؟
  3. نحوه ارسال مدرک و فرم ثبت نام سیم کارت ایرانسل به چه صورت می باشد؟
  4. چطور می‌توانم زبان ارتباطی خود با ایرانسل را تعیین کنم؟سیم کارت
    • سیم کارت یوسیم

    • ثبت نام

    • تعویض سیم کارت

      1. آیا لازم است تا سیم کارت فعلی و سیم کارت جدید متعلق به یک نفر باشند؟
      2. سیم کارت جدید به چه نشانی ارسال می شود؟
      3. سیم کارت جدید ظرف چه مدت زمانی ارسال می شود؟
      4. آیا برای دریافت سیم کارت جدید حضور مالک الزامی است؟
      5. برای دریافت سیم کارت جدید چه مدارکی نیاز است ؟
      6. در صورت انصراف از دریافت سیم کارت چه اقدامی باید انجام گیرد؟
      7. سیم کارت جدید چه مدت پس از شماره گیری کد دستوری #2*2*10*555* (از سیم کارتی که درخواست با آن ارسال شده
        بود)، فعال می گردد؟
      8. هزینه تعویض سیم کارت چه زمانی از حساب مشترک کسر می گردد؟
      9. در صورت برگشت سیم کارت جدید ،مشترک چگونه می تواند بسته بازگشت خود را دریافت نماید؟
      10. آیا این سرویس برای تمامی سیم کارت های ایرانسل (دائمی ، اعتباری و پیام رسان) در دسترس است؟
      11. آیا استفاده از این سرویس برای تمامی مشترکان(حقیقی و حقوقی) میسر است ؟
      12. از شارژ موجود در کدام حساب ها برای انجام این درخواست می توان استفاده نمود؟
      13. هزینه سیم‌کارت بسته بازگشت تهیه شده از طریق مرکز خدمات و یا نمایندگی‌های فروش چقدر است؟
      14. چند ساعت پس از دریافت بسته بازگشت دریافت شده از طریق نمایندگی یا مرکز خدمات، سیم‌کارت فعال خواهد شد؟
      15. هزینه دریافت بسته بازگشت از طریق مرکز تماس 7033 چقدر است؟
      16. نحوه دریافت بسته بازگشت از طریق مرکز تماس 7033 به چه صورت است؟
      17. چه مدت زمان پس از اعلام درخواست بسته بازگشت از طریق 7033 سیم‌کارت دریافت خواهد شد؟
    • تغییر مالکیت سیم کارت

    • سیم کارت هدیه

    • شماره‌گیری کد 1#*2*10*555*