کلیدتبادل بانک ملت

دریافت کلید تبادل بانک ملت

کلیدتبادل بانک ملت

دریافت کلید تبادل بانک ملت

کلیدتبادل بانک ملت،دریافت کلیدتبادل

کلمات کلیدی

۴۸ مطلب در دی ۱۳۹۵ ثبت شده است

کانال خرید بلیط هواپیما ارزان

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ

شارژ ایرانسل و همراه اول با تخفیف ویژه 20%%

جهت خرید به ایدی من در تلگرام پیام بفرستید

https://telegram.me/nolax

محک

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ب.ظ

1-برای عضویت در گروه داوطلبین محک ، باید سن خاصی داشته باشم؟

پاسخ : داشتن 18 سال تمام، الزامی است.

2-برای عضویت در گروه داوطلبان محک باید مدرک تحصیلی خاصی داشته باشم؟
پاسخ : تنها فعالیت در بخش هایی نیاز به مدرک تحصیلی خاص دارد که در بخش " فعالیت های داوطلبانه " به آن مدرک خاص اشاره شده باشد.

3-عضویت در گروه داوطلبان محک باعث می شود که من به استخدام موسسه‌ی محک دربیایم؟
پاسخ : فعالیت داوطلبانه به هیچ عنوان تضمین استخدام در موسسه نیست.

4-آیا در محک داوطلبی هست که بابت فعالیتش دستمزد دریافت کند؟
پاسخ : خیر.

5-آیا محک بابت کار داوطلبانه ی من ، به من گواهی مکتوب می دهد؟
پاسخ : در صورتی که از مدت فعالیت داوطلبانه ی شما در موسسه ، یک سال گذشته باشد  موسسه برای شما گواهی فعالیت داوطلبانه صادر می کند.

6-آیا هنگام فعالیت داوطلبانه ، حتما با کودکان در ارتباط خواهم بود؟
پاسخ : شما تنها در صورتی با کودکان موسسه در ارتباط خواهید بود که در بخش " ارتباط با کودک " یا " مددکاری " مشغول به فعالیت شوید.

7-چرا نمی توانم در بدو ورود به موسسه ، با کودکان یا خانواده های آن ها در ارتباط باشم؟
پاسخ : قوانین موسسه و ارزشی که محک برای حفظ شان انسانی بیماران و خانواده هایشان قائل است ، اجازه نمی دهد که این عزیزان در ارتباط ها از لحاظ روحی و کرامت انسانی کوچکترین آزاری ببینند .

8-چرا برای ارتباط با کودکان باید در دوره ی آموزشی شرکت کنم؟
پاسخ : به دلیل شرایط خاص روحی و جسمی کودکان موسسه ، شما باید با فرا گرفتن مهارت هایی خاص با آن ها رو به رو شوید که این مهارت ها در دوره ی آموزشی " ارتباط با کودک " تدریس می گردند.

9-آیا دوره ی آموزشی ارتباط با کودکان رایگان است؟
پاسخ : بلی.

سوالات متداول بانک ملی

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ب.ظ



1) آیا برای نصب برنامه به فایل BMI1_1.jad نیاز است؟

2) رمز عبور که در ابتدای ورود به سیستم تعیین می گردد ، چند رقم باید باشد ؟

3) پس از نصب برنامه لیست سرویسها به صورت کامل نمایش داده نمی شود؟

4) آیا رمز حساب همان رمز دوم (رمز اینترنتی ) می باشد؟

5) رمز دوم (رمز اینترنتی ) چیست و چگونه دریافت می گردد؟

6) نحوه تهیه رمز حساب به چه صورت می باشد؟

7) در صورتیکه رمز حساب فراموش شده چه باید کرد؟

8) در صورت داشتن چند شماره حسا ب می توان همه آنها را تعریف کرد؟ و کدام بعنوان حساب پیش فرض انتخاب می شود؟

9) برای دریافت رمز حساب از طریق برنامه همراه بانک به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

10) آیا در صورت نصب نسخه جدید برنامه باید کلیه تنظیمات (حسابها ، سرویس ها و..) مجدداً وارد شود؟

11) آیادر صورت تعویض گوشی موبایل و نصب برنامه باید کلیه تنظیمات (حسابها ، سرویس ها و..) مجددا وارد شود ؟

12) در صورت تعویض سیم کارت چگونه می توان از اطلاعات ثبت شده گذشته استفاده نمود ؟

13) گزینه انتقال حساب به سیم کارت فعلی چه کاربردی دارد ؟

14) گزینه انتقال حساب به سیم کارت فعلی چه کاربردی دارد ؟

15) بروز رسانی اطلاعات حساب چه کاربردی دارد ؟

16) آیا رمز حساب دریافتی را می توان تغییر داد ؟

17) گزینه صورتحساب چند تراکنش را نمایش می دهد ؟

18) آیا انتقال وجه بین حسابهای سایر بانکها موجود است ؟

19) آیا انتقال وجه بین حسابهای مشتریان موجود است ؟

20) سقف مبلغ قابل انتقال از طریق انتقال وجه بین حسابها چه میزان می باشد ؟

21) چرا انتقال وجه بین حسابهای یک مشتری با موفقیت انجام نمی شود ؟

22) در صورت استفاده از گزینه استعلام چک پیام "شماره چک متعلق به این حساب نمی باشد" دریافت می شود ؟

23) امکان خرید شارژ چه سیم کارتهایی موجود است؟

24) سرویس های یک طرفه چه کاربردی دارد ؟

25) چه سرویس هایی را می توان به عنوان سرویس یک طرفه انتخاب نمود ؟

26) گزینه سه تراکنش آخر در منوی سرویس های یک طرفه چه کاربردی دارد ؟

27) گزینه تراکنشهای خاص در منوی سرویس های یک طرفه چه کاربردی دارد ؟

28) گزینه بیش از مبلغ خاص در منوی سرویس های یک طرفه چه کاربردی دارد ؟

29) زمان ارسال پیام مربوط به سرویس های یک طرفه چه زمانی می باشد آیا Online است یا به صورت batch انجام می شود ؟

30) در صورت عدم تمایل به دریافت پیام های سرویس یک طرفه آیا می توان آنرا غیر فعال کرد ؟

31) تاریخ انقضای سرویس های یک طرفه به چه معنی می باشد ؟

32) آیادر صورت نصب نسخه جدید برنامه همراه بانک و یا تعویض گوشی اطلاعات سرویس ها از بین می رود ؟

33) در صورت تعویض سیم کارت آیا می توان سرویس های یک طرفه تعریف شده در سیم کارت قبل را بروز رسانی کرد ؟

34) آیا پس از نصب برنامه امکان تغییر زبان وجود دارد ؟

35) آیا امکان تغییر رمز ورود به برنامه وجود دارد ؟

36) آیا امکان اضافه کردن شماره های مرکز پیام کوتاه در سیستم وجود دارد ؟

37) بازگشت به تنظیمات اولیه چه کاربردی دارد ؟

38) چگونه نسخه برنامه و تاریخ انتشار آن را می توان استخراج کرد ؟

39) همراه بانک ملی چه خدماتی ارائه می دهد؟

40) اگر در همراه بانک ملی برای ورود به نرم افزار، عدد ورودی را نپذیرد، علت چیست؟

41) نحوه تهیه رمز حساب در همراه بانک به چه صورت می باشد؟

42) در صورتیکه رمز حساب فراموش شده چه باید کرد؟

43) آیا در صورت داشتن چند شماره حساب می توان همه آنها را تعریف کرد؟ و کدام بعنوان حساب پیش فرض انتخاب می شود؟

44) در صورت تعویض سیم کارت چه اقدامی باید کرد؟

45) رمز عبور که در ابتدای ورود به سیستم تعیین می گردد، چند رقم باید باشد؟

46) پس از نصب برنامه لیست سرویسها به صورت کامل نمایش داده نمی شود؟

47) آیا انتقال وجه به بانک های دیگر از طریق همراه بانک امکان پذیر است؟ سقف آن چقدر است؟

48) چگونه می توان به همه حسابهای خود در همراه بانک دسترسی داشت؟

49) چرا در همراه بانک پیام می دهد هیچ مشتری با این مشخصات ثبت نشده است؟

50) آیا در همراه بانک انتقال کارت به کارت داریم؟

51) همراه بانک را توسط شعبه فعال کرده ام ولی هنوز پیغام می دهد باید به شعبه مراجعه کنید؟

52) آیا فعال سازی همراه بانک از هر شعبه ای امکان پذیر است یا باید حتماً به شعبه افتتاح کننده حساب مراجعه کرد؟

53) اگر رمز ورود به برنامه همراه بانک در موبایل را فراموش کنیم باید چه کنیم؟

54) زمان ارسال پیام تراکنش ها در سرویس های یکطرفه همراه بانک چگونه است؟

55) آیا امکان خرید شارژ از طریق همراه بانک وجود دارد؟

56) آیا می توان همراه بانک را از طریق بولوتوث نصب کرد؟

57) همراه بانک را نصب کرده ام و شعبه هم فعالش کرده اما غیرفعال شده یا پیامی دریافت نمی کنم؟

58) اگر سرویس یک طرفه منقضی شود چه باید کرد؟


1) آیا برای نصب برنامه به فایل BMI1_1.jad نیاز است؟

فایل BMI1_1 از فایل‌های نصب اولین نسخه نرم‏افزار همراه بانک می‏باشد و به اطلاع می‏رساند فایل‌های با پسوند jad جهت واسط نرم‏افزار نصب نرم‏افزار بر روی یک سری گوشی‌های خاص از قبیل موتورولا و سامسونگ می‏باشد و جهت نصب نسخه نهایی نرم‏افزار می‏بایست از فایل BMI2_1.jad در کنار یکی از فایل‌های BMI2.1.jar یا BMI2.1-Toach.jar بهره برد. 




2) رمز عبور که در ابتدای ورود به سیستم تعیین می گردد ، چند رقم باید باشد ؟

رمز عبور اولیه از 3 تا 9 رقم می‌تواند تعیین گردد، فقط باید در نظر داشت که نرم‏افزار از پذیرش رمزهای ساده مثل 1111 یا 1234 اجتناب می‌نماید. 




3) پس از نصب برنامه لیست سرویسها به صورت کامل نمایش داده نمی شود؟

پس از نصب برنامه لیست سرویس‌‏ها به صورت کامل نمایش داده می‌شود ولی تا قبل از فعال شدن و ثبت حساب‌‏ها امکان دسترسی به گزینه‌های موصوف غیرفعال می‌باشد 




4) آیا رمز حساب همان رمز دوم (رمز اینترنتی ) می باشد؟

خیر. رمز حساب رمزی است که یا توسط گزینه 6 تلفن بانک قرائت می‌گردد و یا توسط نرم‏افزار همراه بانک درخواست گردیده و در پاسخ از سوی سرور همراه بانک برای مشتری ارسال می‌گردد. 




5) رمز دوم (رمز اینترنتی ) چیست و چگونه دریافت می گردد؟

رمز دوم (رمز اینترنتی) رمزی است که برای خریدهای اینترنتی و بدون حضور فیزیکی کارت صورت می‌پذیرد و در درگاه‌های پرداخت اینترنتی و یا تلفنبانک مورد استفاده قرار می‌گیرد که توسط استفاده از گزینه عملیات رمز در دستگاه‌های خودپرداز دریافت می‌گردد. 




6) نحوه تهیه رمز حساب به چه صورت می باشد؟

نحوه تهیه رمز حساب -از طریق تلفنبانک با درج شماره کارت و رمز دوم کارت و انتخاب گزینه 6 سامانه تلفنبانک -از طریق نرم‏افزار همراه بانک و ورود به گزینه دریافت رمز حساب و درج شماره کارت و رمز دوم کارت و ارسال آن به سرور نرم‏افزار همراه بانک -از طریق گزینه Teller 430 شعبه 




7) در صورتیکه رمز حساب فراموش شده چه باید کرد؟

در صورت فراموش شدن رمز حساب می‌توان از طریق بند فوق مجدداً آن را بازیابی و استفاده نمود 




8) در صورت داشتن چند شماره حسا ب می توان همه آنها را تعریف کرد؟ و کدام بعنوان حساب پیش فرض انتخاب می شود؟

در صورت داشتن چند حساب می‌توان تمام آنها را تعریف نمود، لیکن در ابتدا اولین حساب به عنوان پیش‌فرض تعیین می‌گردد. ولی با ورود به گزینه تعیین حساب پیش‌فرض از منوی حساب‌ها می‌توان حساب دیگری را به عنوان پیش‌فرض تعیین نمود. 




9) برای دریافت رمز حساب از طریق برنامه همراه بانک به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

از طریق بند 122قابل بهره‌برداری است. 




10) آیا در صورت نصب نسخه جدید برنامه باید کلیه تنظیمات (حسابها ، سرویس ها و..) مجدداً وارد شود؟

خیر. درصورتی که قبلاً از نسخه دیگری از نرم‏افزار همراه بانک ملی استفاده می‌شده‌است فقط نیاز است که از منوی حساب‌های گزینه بروزرسانی اطلاعات حساب‌‏ها انتخاب شود. 




11) آیادر صورت تعویض گوشی موبایل و نصب برنامه باید کلیه تنظیمات (حسابها ، سرویس ها و..) مجددا وارد شود ؟

در صورت تعویض سیم‌کارت لازم است از منوی حساب‌‏ها گزینه انتقال حساب‌‏ها به سیم کارت فعلی انتخاب گردد و برای سرویس‌های یک طرفه نیز یک بار گزینه انتقال سرویس‌‏ها به سیم‌کارت فعلی از منوی سرویس‌های یک طرفه انتخاب و اجرا گردد. 




12) در صورت تعویض سیم کارت چگونه می توان از اطلاعات ثبت شده گذشته استفاده نمود ؟

از طریق بند 126 قابل استفاده می‌باشد. 




13) گزینه انتقال حساب به سیم کارت فعلی چه کاربردی دارد ؟

توجه به بند 127 




14) گزینه انتقال حساب به سیم کارت فعلی چه کاربردی دارد ؟

توجه به بند127. 




15) بروز رسانی اطلاعات حساب چه کاربردی دارد ؟

توجه به بند 126. 




16) آیا رمز حساب دریافتی را می توان تغییر داد ؟

بله. توجه به بند 122 




17) گزینه صورتحساب چند تراکنش را نمایش می دهد ؟

سه تراکنش آخر را نمایش می دهد . 




18) آیا انتقال وجه بین حسابهای سایر بانکها موجود است ؟

بله. وجود دارد با استفاده از کد شبای حساب مقصد 




19) آیا انتقال وجه بین حسابهای مشتریان موجود است ؟

بله. انتقال وجه بین حساب‌های یک مشتریان نیز وجود دارد. 




20) سقف مبلغ قابل انتقال از طریق انتقال وجه بین حسابها چه میزان می باشد ؟

در حال حاضر انتقال وجه بین حساب‌های یک مشتری بدون محدودیت سقف انتقال وجه به حساب‌های دیگران دارای سقف انتقال وجه 5.000.000 ریال می‏باشد.




21) چرا انتقال وجه بین حسابهای یک مشتری با موفقیت انجام نمی شود ؟

در نسخه 2.1 پس از اعمال احراز هویت الکترونیکی جهت فعال‌سازی تراکنش‌های مالی در شعبه انتقال وجه بین حساب‌های یک مشتری صورت می‌پذیرد. 




22) در صورت استفاده از گزینه استعلام چک پیام "شماره چک متعلق به این حساب نمی باشد" دریافت می شود ؟

در صورتی که شماره چک اعلامی مربوط به مشتریان نباشد یا خارج از فرمت اعلامی نرم‏افزار درج گردد ممکن است چنین پیام اخطاری دریافت شود. 




23) امکان خرید شارژ چه سیم کارتهایی موجود است؟

امکان خرید شارژ سیم‌کارت ایرانسل و همراه اول و تالیا وجود دارد. 




24) سرویس های یک طرفه چه کاربردی دارد ؟

سرویس‌های یک طرفه جهت اعلام تراکنش‌هایی که بر روی حساب مشتری در طی روز صورت پذیرفته (سه تراکنش آخر) و تراکنش‌های خاص مانند واریز حقوق و واریز سود سهام و ... و تراکنش‌هایی که بر روی حساب مشتری بیش از مبلغ خاص را اعلام می‌نماید. 




25) چه سرویس هایی را می توان به عنوان سرویس یک طرفه انتخاب نمود ؟

به بند 140توجه شود. 




26) گزینه سه تراکنش آخر در منوی سرویس های یک طرفه چه کاربردی دارد ؟

به بند 140توجه شود. 




27) گزینه تراکنشهای خاص در منوی سرویس های یک طرفه چه کاربردی دارد ؟

به بند 140توجه شود. 




28) گزینه بیش از مبلغ خاص در منوی سرویس های یک طرفه چه کاربردی دارد ؟

به بند 140توجه شود. 




29) زمان ارسال پیام مربوط به سرویس های یک طرفه چه زمانی می باشد آیا Online است یا به صورت batch انجام می شود ؟

در حال حاضر Online نمی‌باشد و در آخر وقت اداری حدود ساعت 16:30 ارسال می‏گردد. البته امکان دریافت پیامک به صورت Online نیز توسط این اداره در دست پیگیری می‏باشد. 




30) در صورت عدم تمایل به دریافت پیام های سرویس یک طرفه آیا می توان آنرا غیر فعال کرد ؟

با نصب نسخه 2.5 نرم‏افزار همراه بانک با ورود به گزینه حذف سرویس یک طرفه در منوی سرویس‌های یک طرفه این امکان میسر می‏باشد. 




31) تاریخ انقضای سرویس های یک طرفه به چه معنی می باشد ؟

تاریخ انقضای سرویس یک طرفه به این معنی می‏باشد که پس از تاریخ انقضاء دیگر پیامکی از سوی بانک در قالب سرویس یک طرفه ارسال نمی‌شود مگر اینکه پس از انقضای این سرویس مجدداً سرویس موصوف تمدید گردد. 




32) آیادر صورت نصب نسخه جدید برنامه همراه بانک و یا تعویض گوشی اطلاعات سرویس ها از بین می رود ؟

در صورت نصب نسخه جدید بهتر است قبل از نصب نرم‏افزار قبلی پاک شود و پس از نصب، گزینه بروزرسانی حساب‌‏ها از منوی حساب‌‏ها اجرا 




33) در صورت تعویض سیم کارت آیا می توان سرویس های یک طرفه تعریف شده در سیم کارت قبل را بروز رسانی کرد ؟

با نصب نسخه 2.5 نرم‏افزار توسط گزینه انتقال به سیم‌کارت فعلی از منوی سرویس‌های یک طرفه این امکان وجود دارد. 




34) آیا پس از نصب برنامه امکان تغییر زبان وجود دارد ؟

بله. در قسمت تنظیمات با ورود به انتخاب زبان امکان تغییر زبان برنامه فراهم می‏باشد. 




35) آیا امکان تغییر رمز ورود به برنامه وجود دارد ؟

بله. در قسمت تنظیمات با ورود به انتخاب تغییر رمز عبور برنامه فراهم می‏باشد. 




36) آیا امکان اضافه کردن شماره های مرکز پیام کوتاه در سیستم وجود دارد ؟

خیر. امکان اضافه کردن شماره‌های مرکز پیام کوتاه در سیستم وجود ندارد. 




37) بازگشت به تنظیمات اولیه چه کاربردی دارد ؟

بازگشت به تنظیمات اولیه در این نرم‏افزار به این منظور است که مشتری وقتی می‌خواهد تنظیمات نرم‏افزار را پاک نموده و یا زمانی که بخواهد گوشی خود را بفروشد یا به دیگری واگذار نماید از این گزینه استفاده می‌نماید. 




38) چگونه نسخه برنامه و تاریخ انتشار آن را می توان استخراج کرد ؟

با انتخاب گزینه درباره ... در منوی اصلی از نسخه برنامه و تاریخ انتشار آن می‌توان آگاهی پیدا نمود. 




39) همراه بانک ملی چه خدماتی ارائه می دهد؟

دریافت مانده حساب، دریافت سه گردش آخر، انتقال وجه، اعلام مفقودی کارت، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ و استعلام چک و همچنین ارائه سرویس های یکطرفه شامل ارسال سه تراکنش آخر، اعلام تراکنش های بیش از یک مبلغ معین و تراکنش های خاص 




40) اگر در همراه بانک ملی برای ورود به نرم افزار، عدد ورودی را نپذیرد، علت چیست؟

این مشکل مربوط به نرم افزار است که باید نرم افزار عوض شود. 




41) نحوه تهیه رمز حساب در همراه بانک به چه صورت می باشد؟

ورود به نرم افزار همراه بانک ←انتخاب منوی دریافت رمز حساب ← درج شماره کارت و رمز دوم کارت و ارسال آن به سرور نرم‏افزار همراه بانک. همچنین از طریق تلفن بانک و اعلام شماره کارت و رمزدوم کارت و اخذ رمز حساب از گزینه مربوطه . 




42) در صورتیکه رمز حساب فراموش شده چه باید کرد؟

می توان از همان منوی دریافت رمز حساب - درج شماره کارت و رمز دوم کارت و ارسال آن به سرور نرم‏افزار همراه بانک رمز جدید تهیه کرد. شعبه و تلفنبانک نیز این قابلیت را دارند. 




43) آیا در صورت داشتن چند شماره حساب می توان همه آنها را تعریف کرد؟ و کدام بعنوان حساب پیش فرض انتخاب می شود؟

بله امکان پذیر است. لیکن در ابتدا اولین حساب به عنوان پیش‌فرض تعیین می‌گردد. ولی با ورود به گزینه تعیین حساب پیش‌فرض از منوی حساب‌ها می‌توان حساب دیگری را به عنوان پیش‌فرض تعیین نمود. لازم به ذکر است که باید حسابها همه با یک شماره مشتری باشند یعنی همراه بانک فقط به یک شماره مشتری سرویس می دهد. 




44) در صورت تعویض سیم کارت چه اقدامی باید کرد؟

در صورت تعویض سیم‌کارت لازم است از منوی حساب‌‏ها گزینه انتقال حساب‌‏ها به سیم کارت فعلی انتخاب گردد و یک بار هم بروز رسانی می کنیم. برای سرویس‌های یک طرفه نیز یک بار گزینه انتقال سرویس‌‏ها به سیم‌کارت فعلی از منوی سرویس‌های یک طرفه انتخاب و اجرا گردد. 




45) رمز عبور که در ابتدای ورود به سیستم تعیین می گردد، چند رقم باید باشد؟

رمز عبور اولیه از 3 تا 9 رقم می‌تواند تعیین گردد، فقط باید در نظر داشت که نرم‏افزار از پذیرش رمزهای ساده مثل 1111 یا 1234 اجتناب می‌نماید. 




46) پس از نصب برنامه لیست سرویسها به صورت کامل نمایش داده نمی شود؟

زیرا تا قبل از فعال شدن و ثبت حساب‌‏ها امکان دسترسی به گزینه‌های موصوف غیرفعال می‌باشد 




47) آیا انتقال وجه به بانک های دیگر از طریق همراه بانک امکان پذیر است؟ سقف آن چقدر است؟

بلی - از طریق قسمت پایا و با شماره شبای حساب مقصد امکان پذیر است. سقف مجموع انتقال وجه با همراه بانک 5 میلیون ریال در روز می باشد. 




48) چگونه می توان به همه حسابهای خود در همراه بانک دسترسی داشت؟

همراه بانک نیز مانند سبا براساس شماره مشتری عمل می کند. باید مشتری از طریق شعبه یکسان سازی شماره مشتری را انجام دهد. 




49) چرا در همراه بانک پیام می دهد هیچ مشتری با این مشخصات ثبت نشده است؟

باید به شعبه مراجعه و فرم احراز هویت پر شود. شعبه نیز باید منوی d43 را فعال کند. 48 ساعت بعد همراه بانک مشتری فعال می شود. 




50) آیا در همراه بانک انتقال کارت به کارت داریم؟

خیر فقط انتقال از طریق حساب انجام می شود. 




51) همراه بانک را توسط شعبه فعال کرده ام ولی هنوز پیغام می دهد باید به شعبه مراجعه کنید؟

شعبه باید ابتدا غیرفعال سازی و پس از دو روز فعال سازی انجام دهد. 




52) آیا فعال سازی همراه بانک از هر شعبه ای امکان پذیر است یا باید حتماً به شعبه افتتاح کننده حساب مراجعه کرد؟

از هر شعبه ای امکان پذیر است 




53) اگر رمز ورود به برنامه همراه بانک در موبایل را فراموش کنیم باید چه کنیم؟

مشتری باید نرم افزار همراه بانک را پاک کرده و دوباره نصب کند. 




54) زمان ارسال پیام تراکنش ها در سرویس های یکطرفه همراه بانک چگونه است؟

بصورت آنلاین است و تا ساعت 16/30 ارسال می گردد. 




55) آیا امکان خرید شارژ از طریق همراه بانک وجود دارد؟

بله - امکان خرید شارژ ایرانسل - همراه اول - تالیا وجود دارد 




56) آیا می توان همراه بانک را از طریق بولوتوث نصب کرد؟

بله - ولی احتمال بروز نقص دور از انتظار نیست. باید از طریق سایت بانک ملی و کابل رابط اقدام به نصب کرد. 




57) همراه بانک را نصب کرده ام و شعبه هم فعالش کرده اما غیرفعال شده یا پیامی دریافت نمی کنم؟

مشتری همراه بانک دیگری روی گوشی نصب کرده است. که باید همه همراه بانکها را از گوشی پاک کند بعد دوباره همراه بانک ملی را نصب و اجرا کند. زیرا همراه بانک ملی با اکثر بانکهای دیگر در تعارض است. 




58) اگر سرویس یک طرفه منقضی شود چه باید کرد؟

باید از منوی سرویس های یک طرفه همراه بانک گزینه ثبت سرویس ها را انتخاب و یکی از سه حالت سرویس های یک طرفه ( سه تراکنش آخر - تراکنش های خاص - تراکنش های بیش از مبلغ خاص) را انتخاب و فعال می کنیم. 


سوالات متداول بانک سپه

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ
سخ سؤالات متداول در مورد خدمات الکترونیک
چاپ
 کاربر محترم؛ 
 با تشکر از همکاری اداره کل تشکیلات و روشها بانک سپه در پاسخ به پرسشهای کاربران، متن کامل پاسخهای ارسالی در ذیل قابل دسترسی است:


 - اطلاعات تماس با دایره اینترنت بانک سپه:
آدرس پست الکترونیکی بخش بانکداری الکترونیک : info@ebanksepah.ir
شماره تلفن های بخش بانکداری الکترونیک : 66744981 و 35912412 (021)

 - نحوه دریافت  کد اعتبار سنجی (CVV2) را دریافت نمود؟
کد اعتبارسنجی کارت (Card Verify Value) یا CVV2 شماره های سه یا چهار رقمی است که برای سنجش صحت کارت در برخی عملیات روی درگاه­های غیرحضوری همچون خرید اینترنتی یا ثبت نام دانشگاه­ها به کار می­رود و از این پس در سطح زیرین کارت­های جدید بانک سپه حک می­شود. دارندگان کارتهای قدیم می­توانند از طریق ATM نسبت به دریافت کد مزبور اقدام نمایند.

 - چگونه می توان نرم افزار همراه بانک سپه را دریافت نمود؟
مراجعه به سایت www.ebanksepah.ir قسمت همراه بانک و ذخیره نمودن فایل در یکی از از درایوها سپس  فایل را از حالت zip شده با انتخاب Extract all در آورده یک پوشه ایجاد می شود که شامل 2 فایل می باشد که هر دو فایل را با کابل مخصوص گوشی یا Bluetooth بر روی گوشی download خود  نمایید.

 - وقتی نرم افزار همراه بانک سپه را در گوشی خود download نمودم تمام ارقام شماره حساب  را نمی توان وارد نمود؟

پس از ورود به سایت در قسمت همراه بانک از نسخه جایگزین استفاده می نماییم.
 
 - کارمزد صدور کارت عابربانک چقدر است؟
براساس بخشنامه شماره 1267 مورخ 16/8/1398 کارمزد صدور کارت عابربانک مبلغ 23.000 ریال است.

 - سقف پرداخت در درگاه های بانک سپه چقدر است؟
براساس بشخنامه شماره 1646 مورخ 13/9/1391سقف پرداخت در درگاه های بانک سپه در صفحه «سقف برداشت روزانه درگاه های الکترونیک» در منوی «بانکداری الکترونیک» موجود می باشد.
 
 کاربر محترم؛ 
 با تشکر از همکاری مرکز تماس 1557 بانک سپه در پاسخ به پرسشهای کاربران، متن کامل پاسخهای ارسالی در ذیل قابل دسترسی است:


 -  درباره نحوه رفع مغایرت شارژ تلفن همراه (مربوط به اپراتور همراه اول) راهنمایی کنید.
اگر شارژ خود را از طریق تلفنبانک خریداری کرده اید در صورتی که شماره شارژ را یادداشت نکرده اید، می توانید از طریق تلفنبانک 64058 و انتخاب گزینه 4 (خرید شارژ) و سپس گزینه 3 (مشاهده آخرین شارژ خریداری شده) شارژ خود را دریافت کنید.
اگر از طریق همراه بانک خریداری کرده اید می توانید آخرین شارژ خود را از منوی «عملیات کارت»، گزینه «دریافت آخرین شارژ» را انتخاب نموده و در صورتی که رمز شارژ مورد نظر جزء 10 شارژ خریداری شده باشد و اگر با شماره کارت خرید انجام داده اید، وارد سایت اینترنت بانک سپه قسمت «خدمات کارت»، گزینه «مشاهده شارژهای دریافتی» شوید و اگر با شماره حساب انجام داده اید با شماره حساب وارد سایت میشوید و قسمت «گزارشات»، گزینه «مشاهده شارژهای دریافتی» را انتخاب نموده و10 شارژ آخر خود را مشاهده کنید.
توجه: چنانچه از طریق درگاه های بانک سپه، شارژ همراه اول خریداری کردید و پیغام نامعتبر یا اشتباه بودن برای شما نمایش داده شده، از طریق تلفن همراه اول خود با شماره 09990 جهت پیگیری تماس بگیرید و چنانچه شارژ ایرانسل خریداری کردید و به هر دلیلی شارژ قابل استفاده نبود، با خط ایرانسل خود با شماره 700 جهت پیگیری تماس بگیرید.
 
 - لطفاً درباره دریافت شماره شبا راهنمایی کنید.
برای دریافت شماره شبا خود از طریق تلفنبانک می توانید شماره 64058 را شماره گیری کنید، گزینه «سایر خدمات» را انتخاب و سپس با زدن گزینه 3 (اطلاع از شماره شبا) و یا از طریق اینترنت می توانید به سایت www.ebanksepah.ir مراجعه کرده، در قسمت بالای صفحه گزینه «شماره شبا» را کلیلک کرده، با وارد کردن شماره حساب و نوع حساب  مورد نظر شماره شبا را دریافت کنید. از طریق نرم افزار همراه بانک می توانید وارد منوی همراه بانک شده و با انتخاب گزینه «تعیین شماره شبا» و سپس وارد کردن شماره حساب می توانید شماره شبا خود را دریافت کنید.
 
- برای اعلام و رفع مغایرت تراکنش / حساب از طریق شبکه شتاب چه کاری باید کرد؟
برای پیگیری مغایرت حساب درسیستم انتقال وجه شتابی از طریق دستگاه کارت خوان، دستگاه خودپرداز و اینترنت بانک بعد از گذشت 48 ساعت در صورتی که وجه به حساب شما برگشت داده نشد، با مراجعه به نزدیکترین شعبه از حساب خود صورتحساب کامل دریافت و سپس با شماره 29911(میزامداد شتاب بانک مرکزی) تماس بگیرید تا مغایرت حساب شما بررسی شود و یا به سایت مرکز امداد شتاب بانک مرکزی به نشانی http://emdadshetab.cbi.ir که به منظور پاسخگویی برای مغایرت در عملیات شتابی ایجاد شده، مراجعه نمائید.
 
- نحوه ورود به درگاه تلفنبانک سپه چگونه است؟
پس از دریافت رمز ورود به سامانه (رمز اول) و رمز تأیید تراکنش مالی (رمز دوم) خود از طریق شعب، با شماره تلفن بانک 64058 و یا تلفن 1557 گزینه 5 تماس بگیرید. پس از وارد نمودن شماره حساب خود، می بایست از رمز ورود به سامانه (رمز اول) خود جهت ورود استفاده فرمایید. در صورتیکه برای ورود از شماره کارت 16 رقمی عابربانک خود استفاده نمایید، می بایست رمز تأیید تراکنش مالی (رمز دوم) حساب خود را وارد نمایید.
 

سوالات متداول بانک کشاورزی

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ق.ظ


1) شرایط بهره‌مندی از خدمات اینترنت بانک کشاورزی چیست؟

مشتریان بانک کشاورزی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی(شرکت‌ها) با مراجعه به هر یک از شعب این بانک و تکمیل فرم درخواست اینترنت بانک و دریافت توکن (دستگاه صدور رمز یکبار مصرف) قادر به استفاده از اینترنت بانک خواهند بود.

2) تفاوت رمز اینترنت بانک و رمز خرید اینترنتی چیست؟

"رمز اینترنت بانک" برای ورود شما به فضای اینترنت‌بانک و انجام عملیات بانکی می‌باشد. این رمز (کلمه عبور) 10 رقمی بوده که شامل دو قسمت رمز ثابت 4 رقمی (token static password) و رمز متغیر 6 رقمی استخراجی از دستگاه توکن (که تا 30 ثانیه قابل استفاده است) می‌باشد. برای ورود به اینترنت‌بانک کشاورزی می‌بایست این 10رقم را پشت سر هم وارد و تائید کنید.

"رمز خرید اینترنتی (رمز دوم) کارت"  برای انجام خرید های اینترنتی از فروشگاه‌های مجازی استفاده می‌شود. برای دریافت این رمز می‌بایست به یکی از دستگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خودپرداز بانک صادرکننده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کارت مراجعه نمود.

3) در صورت فراموش یا گم کردن رمز و یا نام کاربری اینترنت بانک چه باید کرد؟

با مراجعه به هر یک از شعب بانک کشاورزی می‌توان درخواست صدور مجدد رمز نمود. لازم به ذکر است برای حفظ امنیت اطلاعات حساب‌ها، امکان دریافت مجدد رمز از طریق تلفن یا اینترنت وجود ندارد.

4) در صورت اشتباه وارد کردن رمز اینترنت بانک چه اتفاقی می افتد؟

چنانچه شما بیش از سه بار رمز اینترنت بانک خود را اشتباه وارد نمایید، دسترسی شما به آن خدمت به مدت کمتر از ۲۴ساعت (در بازه‌های زمانی 8 ، 12 ، 15 و20 ساعت) مسدود و پس از آن مجدداً فعال می‌شود.

5) در صورت غیرفعال‌شدن نام‌کاربری و رمز عبور، به‌دلیل  عدم استفاده طولانی‌مدت از اینترنت بانک چه باید کرد؟

با مراجعه به هر یک از شعب بانک کشاورزی درخواست بررسی مشکل عدم اتصال نمایید.

6) آیا برای مشتریان حقوقی «رمز اینترنت بانک» صادر می‌شود؟

بلی؛ ولی فعلا امکان هیچگونه انتقال وجه از حسابهای مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد.

7) آیا حساب‌های مشترک قابل استفاده در اینترنت بانک می‌باشند؟

بلی؛ ولی فعلا امکان انتقال وجه از حساب‌های مشترک مجاز نمی باشد.

8) در صورت مفقودی دستگاه توکن چه باید کرد؟

 با مراجعه به هر یک از شعب بانک کشاورزی درخواست ابطال توکن مفقودی و صدور توکن جدید نمایید. شایان ذکر است برای صدور توکن مجدد هزینه ای از مشتری دریافت نمی‌شود.

9) در صورت خرابی یا اتمام باطری دستگاه توکن چه باید کرد؟

با مراجعه به هر یک از شعب بانک کشاورزی با تحویل توکن معیوب به شعبه، بدون پرداخت هزینه مجدد، درخواست تعویض دستگاه نمایید .

10) آیا دستگاه توکن تاریخ انقضا دارد؟

بلی؛ در صورت سررسید تاریخ انقضای دستگاه توکن با مراجعه به هر یک از شعب بانک کشاورزی و تحویل توکن منقضی‌شده به شعبه بدون پرداخت هزینه مجدد، درخواست تعویض دستگاه نمایید.

11) در صورت انصراف درخواست توکن چه باید کرد؟

 با مراجعه به هر یک از شعب بانک کشاورزی اعلام درخواست انصراف نمایید.

12) آیا تخصیص یک توکن  به چند شماره مشتری امکان پذیر می‌باشد؟

دستگاه توکن فقط به یک شماره مشتری و حساب‌های مرتبط با آن شماره مشتری تخصیص داده می‌شود.

13) آیا امکان تغییر شماره مشتری در اینترنت بانک وجود دارد؟

 بلی؛ با مراجعه به هر یک از شعب بانک کشاورزی اعلام درخواست تغییر شماره مشتری نمایید.

14) آیا انتقال وجه ازطریق پایا در اینترنت بانک کارمزد دارد ؟

خیر؛کارمزد ندارد.

15) به هنگام انتقال وجه پایا در اینترنت بانک اگر پیام «ارسال شد» در «سیستم پایا» منعکس شده باشد ولی وجه به حساب مقصد واریز نشده باشد، تکلیف چیست؟

در صورتی که به هر دلیلی (مسدودی حساب مقصد، اشتباه در مشخصات حساب مقصد و ...) امکان واریز وجه به حساب ذینفع وجود نداشته باشد، بانک مقصد وجه مورد انتقال را حداکثر تا پایان روز کاری بــعد به حساب متقاضی عودت می‌دهد.

16) آیا بعد از ثبت تراکنش در «سیستم پایا» و دریافت کد پیگیری می‌توان تراکنش را لغو نمود؟

خیر؛ این امکان وجود ندارد.


17) در صورت فراموشی کد پیگیری در سیستم پایا چه اقدامی می توان انجام داد؟

اگر کد پیگیری در «سیستم پایا» فراموش شود با مراجعه به گزینه تاریخچه یا صورتحساب در صفحه بانکداری اینترنتی  امکان دسترسی به آن وجود دارد.

18) شرایط انتقال وجه در اینترنت بانک به چه صورت می باشد ؟

کاربر می‌تواند فقط از حساب‌های ریالی فعال خود به سایر حساب‌های ریالی خود و یا فرد دیگر وجه موردنظر را واریز نماید با این توضیح که محدودیت‌های زیر برای انجام انتقال وجه در نظر گرفته شده است.

مبلغ انتقال وجه "حساب به حساب داخلی" تا سقف سه میلیارد ریال روزانه برای مشتری مجاز می‌باشد.

 مبلغ انتقال وجه "پایا" تا سقف یکصد و پنجاه میلیون ریال روزانه برای مشتری مجاز می‌باشد.

 انتقال وجه از حساب‌های مشترک امکان‌پذیر نمی‌باشد.

 انتقال وجه به حساب‌های تسهیلات امکان‌پذیر نمی‌باشد (به‌منظور بازپرداخت اقساط می‌توان از منوی مربوطه استفاده نمود).

 انتقال وجه به حساب‌های بلندمدت امکان‌پذیر نمی‌باشد.

 انتقال وجه به حساب‌های مسدود شده و یا بسته‌شده امکان‌پذیر نمی‌باشد.

 انتقال وجه به حساب‌های ارزی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

19) آیا امکان انتقال وجه کارتی شتابی در اینترنت بانک کشاورزی وجود دارد؟

بلی؛ در حال حاضر تا سقف سی‌میلیون ریال در هر روز می‌توان با کارت کشاورزی به کارت سایر بانک‌های عضو شبکه شتاب انتقال وجه داد.

20) آیا در تعداد پرداخت اقساط تسهیلات از طریق اینترنت بانک محدودیتی وجود دارد؟

خیر؛ در خصوص تعداد اقساط تسهیلات قابل‌پرداخت از طریق اینترنت بانک محدودیتی وجود ندارد.

21) آیا امکان استفاده از خدمات اینترنت بانک کشاورزی در خارج از کشور وجود دارد؟

بلی؛ در خارج از کشور نیز امکان استفاده از اینترنت بانک برای کاربران مقدور می‌باشد.

22) شرایط اختصاص کاربری اینترنت بانک برای اتباع خارجی چگونه است ؟

در حال حاضر امکان ارائه خدمت اینترنت بانک کشاورزی به اتباع خارجی وجود ندارد.

سوالات متداول ایرانسل

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ق.ظ
  1. سن قانونی برای خرید سیم کارت چند سال است؟
  2. چه مدارکی برای خرید سیم کارت لازم است؟
  3. نحوه ارسال مدرک و فرم ثبت نام سیم کارت ایرانسل به چه صورت می باشد؟
  4. چطور می‌توانم زبان ارتباطی خود با ایرانسل را تعیین کنم؟سیم کارت
    • سیم کارت یوسیم

    • ثبت نام

    • تعویض سیم کارت

      1. آیا لازم است تا سیم کارت فعلی و سیم کارت جدید متعلق به یک نفر باشند؟
      2. سیم کارت جدید به چه نشانی ارسال می شود؟
      3. سیم کارت جدید ظرف چه مدت زمانی ارسال می شود؟
      4. آیا برای دریافت سیم کارت جدید حضور مالک الزامی است؟
      5. برای دریافت سیم کارت جدید چه مدارکی نیاز است ؟
      6. در صورت انصراف از دریافت سیم کارت چه اقدامی باید انجام گیرد؟
      7. سیم کارت جدید چه مدت پس از شماره گیری کد دستوری #2*2*10*555* (از سیم کارتی که درخواست با آن ارسال شده
        بود)، فعال می گردد؟
      8. هزینه تعویض سیم کارت چه زمانی از حساب مشترک کسر می گردد؟
      9. در صورت برگشت سیم کارت جدید ،مشترک چگونه می تواند بسته بازگشت خود را دریافت نماید؟
      10. آیا این سرویس برای تمامی سیم کارت های ایرانسل (دائمی ، اعتباری و پیام رسان) در دسترس است؟
      11. آیا استفاده از این سرویس برای تمامی مشترکان(حقیقی و حقوقی) میسر است ؟
      12. از شارژ موجود در کدام حساب ها برای انجام این درخواست می توان استفاده نمود؟
      13. هزینه سیم‌کارت بسته بازگشت تهیه شده از طریق مرکز خدمات و یا نمایندگی‌های فروش چقدر است؟
      14. چند ساعت پس از دریافت بسته بازگشت دریافت شده از طریق نمایندگی یا مرکز خدمات، سیم‌کارت فعال خواهد شد؟
      15. هزینه دریافت بسته بازگشت از طریق مرکز تماس 7033 چقدر است؟
      16. نحوه دریافت بسته بازگشت از طریق مرکز تماس 7033 به چه صورت است؟
      17. چه مدت زمان پس از اعلام درخواست بسته بازگشت از طریق 7033 سیم‌کارت دریافت خواهد شد؟
    • تغییر مالکیت سیم کارت

    • سیم کارت هدیه

    • شماره‌گیری کد 1#*2*10*555*


پیشواز های برتر

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ق.ظ
آهنگ های پیشواز آلبوم از عشق- حمید عسکری


3318738 عشق تو حمید عسکری
 3318735 خواهش میکنم حمید عسکری
 3318736 خواهش میکنم قطعه 2 حمید عسکری
 3318737 ایده آل حمید عسکری
 3318739 عشق تو قطعه 2 حمید عسکری
 3318740 فراموشی حمید عسکری
 3318741 میترسم حمید عسکری
 3318742 گریه مرد حمید عسکری
 3318743 گریه مرد قطعه 2 حمید عسکری
 3318744 عشق سابق حمید عسکری
 3318745 خط به خط حمید عسکری
 3318746 ماه من حمید عسکری
 3318747 از عشق حمید عسکری
 3318748 کناریت حمید عسکری
 3318749 کبریت حمید عسکری

نویسنده : Mehdi
تاریخ :سه شنبه دوازدهم خردادماه سال 1394
نظرات 0
آواهنگ های پیشواز آلبوم مخاطب خاص- علی عبدالمالکی


3318805 نشد علی عبدالمالکی
 3318792 هوا دو نفره س علی عبدالمالکی
 3318793 و علی عبدالمالکی
 3318794 عشق من علی عبدالمالکی
 3318795 مخاطب خاص علی عبدالمالکی
 3318796 عکس لب دریا علی عبدالمالکی
 3318797 یهویی علی عبدالمالکی
 3318798 سخته علی عبدالمالکی
 3318799 تیکه کلام علی عبدالمالکی
 3318800 بی جهت نیست علی عبدالمالکی
 3318801 هوا بارونیه علی عبدالمالکی
 3318802 تو حق نداری علی عبدالمالکی
 3318803 گریه نکن علی عبدالمالکی
 3318804 همسایه علی عبدالمالکی


نویسنده : Mehdi
تاریخ :سه شنبه دوازدهم خردادماه سال 1394
نظرات 1
پیشوازهای مصطفی یگانه







 3317968 ساعت نرو جلو مصطفی یگانه
 3317969 ساعت نرو جل قطعه 2 مصطفی یگانه
 3317970 ساعت نرو جلو قطعه 3 مصطفی یگانه
 3317971 باور کردنی نیست مصطفی یگانه
 3317972 شهید مصطفی یگانه
 3318154 آخر خط مصطفی یگانه
 3318155 آخر خط 2 مصطفی یگانه
 3318156 آخر خط 3 مصطفی یگانه
 3318157 باور کردنی نیست 2 مصطفی یگانه
 3318158 باور کردنی نیست 3 مصطفی یگانه
 3318159 دلتنگی مصطفی یگانه
 3318160 دلتنگی 2 مصطفی یگانه
 3318161 دلتنگی 3 مصطفی یگانه
 3318162 روح مقدس مصطفی یگانه
 3318163 روح مقدس 2 مصطفی یگانه


نویسنده : Mehdi
تاریخ :شنبه هجدهم بهمنماه سال 1393
نظرات 5
اهنگ های پیشواز آلبوم مداربی قراری







3317898 هویت بابک جهانبخش
3317899 دلتنگی بابک جهانبخش
3317897 اعتراف بابک جهانبخش
3317894 حواست هست بابک جهانبخش
3317895 اشتباه بابک جهانبخش
3317896 هنرمند بابک جهانبخش
3317892 جاه طلب بابک جهانبخش
3317893 اسطوره بابک جهانبخش
3317890 مدار بی قراری بابک جهانبخش
3317891 همین یه بار بابک جهانبخش
3317889 معجزه بابک جهانبخش


نویسنده : Mehdi
تاریخ :سه شنبه بیستم آبانماه سال 1393
نظرات 6
آهنگ های پیشواز آلبوم پاروی بی قایق



3317827 یوسف محسن چاوشی
 3317828 وصیت محسن چاوشی
 3317825 یه خونه کوچیک محسن چاوشی
 3317826 کانجار محسن چاوشی
 3317823 خواب محسن چاوشی
 3317824 پاروی بی قایق محسن چاوشی
 3317820 قهوه قجری محسن چاوشی
 3317821 جز محسن چاوشی
 3317822 تفنگ سر پر محسن چاوشی
 3317819 دزیره محسن چاوشی


نویسنده : Mehdi
تاریخ :چهارشنبه سی ام مهرماه سال 1393
نظرات 0
اهنگ های پیشواز آلبوم من و ما





دوسم نداره محسن چاوشی 3317697
بذار بگن سینا حجازی 3317698
قلبم رو تکراره مرتضی پاشایی 3317699
مقدس شهرام شکوهی 3317700
دریا ایمان قیاسی 3317701
خدا به همرات مهدی یراحی 3317702
گل رز علی لهراسبی 3317703
فال رضا صادقی 3317704
مثل اون روزا امیر مسعود 3317705
عاشق چشماتم احسان حق شناس 3317706
از اون روزی که رفتی عرفان معماری 3317707


نویسنده : Mehdi
تاریخ :دوشنبه هفتم مهرماه سال 1393
نظرات 5
آهنگ های پیشواز البوم ساحل چمخاله اثری از سعید مدرس






 3317612 عیبی نداره سعید مدرس
 3317610 بهونه بارون سعید مدرس
 3317609 برو سعید مدرس
 3317606 عاشق که باشی سعید مدرس
 3317608 تبانی سعید مدرس
 3317605 ساحل چمخاله سعید مدرس
 3317611 زندگی زیباست سعید مدرس
 3317607 بارون یکریز سعید مدرس

ادامه مطلب
نویسنده : Mehdi
تاریخ :دوشنبه سیزدهم مردادماه سال 1393
نظرات 4
آهنگ های پیشواز جدید محسن یگانه







3317371 قرص های خواب آور قطعه 2 محسن یگانه
3317372 قرص های خواب آور قطعه 3 محسن یگانه
3317373 خیابونا محسن یگانه
3317374 خیابونا قطعه 2 محسن یگانه
3317375 من محسن یگانه
3317376 من قطعه 2 محسن یگانه
3317377 من قطعه 3 محسن یگانه
3317378 من قطعه 4 محسن یگانه


نویسنده : Mehdi
تاریخ :شنبه دهم خردادماه سال 1393
نظرات 2

 
درباره ما
جدیدترین آهنگهای پیشواز ، پیش بینی جدیدترین آهنگها، درخواست آهنگهای شما در ویترین و ... 
مدیر وب سایت : Mehdi
برچسب ها
آرشیو مطالب
 

پیشواز های برتر سال

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ق.ظ

رمز ورود به همراه بانک

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ب.ظ
www.bankmellat.ir › mobile_banking
انتخاب گزینه دریافت کلید تبادل و ورود شماره تلفن همراه، رمز همراه بانک و عبارت امنیتی ...ورود به سایت همراه بانک ملت ( https://mobile.bankmellat.ir) و انتخاب ...
1-2-3) برای دریافت رمز حساب می بایست با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران ، رمزحساب ... پس از تنظیمات ظاهر برنامه می بایست رمز عبور ورود را تعریف کرد.
۱ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - برای دریافت این رمز مشتری پس از ورود به سامانه بانکداری اینترنتی، از قسمت" نگهداری حساب، تنظیمات ...
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دریافت کلید تبادل ورمز ورود برای همراه بانک ملت» ثبت شده است - شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول ...
www.bki.ir › MobileBankingFAQ
راهنمای نصب و دریافت برنامه ... رمز برنامههمراه بانکرمز ورود به همراه بانک به اختیار مشتری انتخاب می شود و می‌بایست بیش ...
ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺟﻬﺖ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎﻧﮑﺪﺍﺭﻱ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﭘﺎﺭﺳﻴﺎﻥ ﺑﻪ ﻳﮑﻲ ﺍﺯ ﺭﻭﺷﻬﺎﻱ. ﺯﻳﺮ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ: ... ﺟﻬﺖ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺍﺯ ﻧﺎﻡ ﮐﺎﺭﺑﺮﻱ ﻭ ﺭﻣﺰ.
برای دریافت رمز حساب ابتدا باید رمز دوم کارت خود را فعال نمایید. ... توجه: از ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به همراه بانک از قبیلرمز ورود به برنامه ، رمز دوم کارت ، رمز ...
مراجعه به منوی حساب ها و انتخاب گزینه "دریافت رمز حساب" و درج شماره حساب و ... با تلفنبانک صادرات ، ورود به سیستم با استفاده از شماره حساب و رمز آن ، انتخاب  ...
www.tejaratbank.ir › web_directory › 16...
7 : دریافت نرم افزار موبایل بانک تجارت از چه روشی امکان پذیر است؟ ... 26 : نحوه بازیابیرمز شارژ تلفن همراه خریداری شده از طریق موبایل بانک به چه صورت است؟
رمز ورود به سامانه (رمز اول): برای ورود بهسامانه های بانکداری الکترونیکی ( بانکداری اینترنتی، تلفنبانک و همراه بانک) و ...

فروشگاه فروش شارژ با تخفیف ویژه وبدون مالیات

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ق.ظ

شارژ ایرانسل و همراه اول با تخفیف ویژه 20%%

جهت خرید به ایدی من در تلگرام پیام بفرستید

https://telegram.me/nolax