کلیدتبادل بانک ملت

دریافت کلید تبادل بانک ملت

کلیدتبادل بانک ملت

دریافت کلید تبادل بانک ملت

کلیدتبادل بانک ملت،دریافت کلیدتبادل

کلمات کلیدی

سوالات متداول بانک سپه

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ
سخ سؤالات متداول در مورد خدمات الکترونیک
چاپ
 کاربر محترم؛ 
 با تشکر از همکاری اداره کل تشکیلات و روشها بانک سپه در پاسخ به پرسشهای کاربران، متن کامل پاسخهای ارسالی در ذیل قابل دسترسی است:


 - اطلاعات تماس با دایره اینترنت بانک سپه:
آدرس پست الکترونیکی بخش بانکداری الکترونیک : info@ebanksepah.ir
شماره تلفن های بخش بانکداری الکترونیک : 66744981 و 35912412 (021)

 - نحوه دریافت  کد اعتبار سنجی (CVV2) را دریافت نمود؟
کد اعتبارسنجی کارت (Card Verify Value) یا CVV2 شماره های سه یا چهار رقمی است که برای سنجش صحت کارت در برخی عملیات روی درگاه­های غیرحضوری همچون خرید اینترنتی یا ثبت نام دانشگاه­ها به کار می­رود و از این پس در سطح زیرین کارت­های جدید بانک سپه حک می­شود. دارندگان کارتهای قدیم می­توانند از طریق ATM نسبت به دریافت کد مزبور اقدام نمایند.

 - چگونه می توان نرم افزار همراه بانک سپه را دریافت نمود؟
مراجعه به سایت www.ebanksepah.ir قسمت همراه بانک و ذخیره نمودن فایل در یکی از از درایوها سپس  فایل را از حالت zip شده با انتخاب Extract all در آورده یک پوشه ایجاد می شود که شامل 2 فایل می باشد که هر دو فایل را با کابل مخصوص گوشی یا Bluetooth بر روی گوشی download خود  نمایید.

 - وقتی نرم افزار همراه بانک سپه را در گوشی خود download نمودم تمام ارقام شماره حساب  را نمی توان وارد نمود؟

پس از ورود به سایت در قسمت همراه بانک از نسخه جایگزین استفاده می نماییم.
 
 - کارمزد صدور کارت عابربانک چقدر است؟
براساس بخشنامه شماره 1267 مورخ 16/8/1398 کارمزد صدور کارت عابربانک مبلغ 23.000 ریال است.

 - سقف پرداخت در درگاه های بانک سپه چقدر است؟
براساس بشخنامه شماره 1646 مورخ 13/9/1391سقف پرداخت در درگاه های بانک سپه در صفحه «سقف برداشت روزانه درگاه های الکترونیک» در منوی «بانکداری الکترونیک» موجود می باشد.
 
 کاربر محترم؛ 
 با تشکر از همکاری مرکز تماس 1557 بانک سپه در پاسخ به پرسشهای کاربران، متن کامل پاسخهای ارسالی در ذیل قابل دسترسی است:


 -  درباره نحوه رفع مغایرت شارژ تلفن همراه (مربوط به اپراتور همراه اول) راهنمایی کنید.
اگر شارژ خود را از طریق تلفنبانک خریداری کرده اید در صورتی که شماره شارژ را یادداشت نکرده اید، می توانید از طریق تلفنبانک 64058 و انتخاب گزینه 4 (خرید شارژ) و سپس گزینه 3 (مشاهده آخرین شارژ خریداری شده) شارژ خود را دریافت کنید.
اگر از طریق همراه بانک خریداری کرده اید می توانید آخرین شارژ خود را از منوی «عملیات کارت»، گزینه «دریافت آخرین شارژ» را انتخاب نموده و در صورتی که رمز شارژ مورد نظر جزء 10 شارژ خریداری شده باشد و اگر با شماره کارت خرید انجام داده اید، وارد سایت اینترنت بانک سپه قسمت «خدمات کارت»، گزینه «مشاهده شارژهای دریافتی» شوید و اگر با شماره حساب انجام داده اید با شماره حساب وارد سایت میشوید و قسمت «گزارشات»، گزینه «مشاهده شارژهای دریافتی» را انتخاب نموده و10 شارژ آخر خود را مشاهده کنید.
توجه: چنانچه از طریق درگاه های بانک سپه، شارژ همراه اول خریداری کردید و پیغام نامعتبر یا اشتباه بودن برای شما نمایش داده شده، از طریق تلفن همراه اول خود با شماره 09990 جهت پیگیری تماس بگیرید و چنانچه شارژ ایرانسل خریداری کردید و به هر دلیلی شارژ قابل استفاده نبود، با خط ایرانسل خود با شماره 700 جهت پیگیری تماس بگیرید.
 
 - لطفاً درباره دریافت شماره شبا راهنمایی کنید.
برای دریافت شماره شبا خود از طریق تلفنبانک می توانید شماره 64058 را شماره گیری کنید، گزینه «سایر خدمات» را انتخاب و سپس با زدن گزینه 3 (اطلاع از شماره شبا) و یا از طریق اینترنت می توانید به سایت www.ebanksepah.ir مراجعه کرده، در قسمت بالای صفحه گزینه «شماره شبا» را کلیلک کرده، با وارد کردن شماره حساب و نوع حساب  مورد نظر شماره شبا را دریافت کنید. از طریق نرم افزار همراه بانک می توانید وارد منوی همراه بانک شده و با انتخاب گزینه «تعیین شماره شبا» و سپس وارد کردن شماره حساب می توانید شماره شبا خود را دریافت کنید.
 
- برای اعلام و رفع مغایرت تراکنش / حساب از طریق شبکه شتاب چه کاری باید کرد؟
برای پیگیری مغایرت حساب درسیستم انتقال وجه شتابی از طریق دستگاه کارت خوان، دستگاه خودپرداز و اینترنت بانک بعد از گذشت 48 ساعت در صورتی که وجه به حساب شما برگشت داده نشد، با مراجعه به نزدیکترین شعبه از حساب خود صورتحساب کامل دریافت و سپس با شماره 29911(میزامداد شتاب بانک مرکزی) تماس بگیرید تا مغایرت حساب شما بررسی شود و یا به سایت مرکز امداد شتاب بانک مرکزی به نشانی http://emdadshetab.cbi.ir که به منظور پاسخگویی برای مغایرت در عملیات شتابی ایجاد شده، مراجعه نمائید.
 
- نحوه ورود به درگاه تلفنبانک سپه چگونه است؟
پس از دریافت رمز ورود به سامانه (رمز اول) و رمز تأیید تراکنش مالی (رمز دوم) خود از طریق شعب، با شماره تلفن بانک 64058 و یا تلفن 1557 گزینه 5 تماس بگیرید. پس از وارد نمودن شماره حساب خود، می بایست از رمز ورود به سامانه (رمز اول) خود جهت ورود استفاده فرمایید. در صورتیکه برای ورود از شماره کارت 16 رقمی عابربانک خود استفاده نمایید، می بایست رمز تأیید تراکنش مالی (رمز دوم) حساب خود را وارد نمایید.