چرا هنگام دریافت کلید تبادل از سایت همراه بانک با پیغام " اطلاعات مورد نظر موجود نمی باشد" مواجه می شوم؟
• از زمان فعالسازی همراه بانک در شعبه حداقل باید 2 ساعت بگذرد تا بتوانید از سایت همراه بانک کلید تبادل دریافت نمایید. • مطمئن شوید شماره وارد شده در سایت همراه بانک همان شماره ای است که در شعبه فعال شده است.
• ممکن است سرویس های همراه بانک برایتان فعال نشده باشد. یا به شعبه مراجعه نمایید و یا می توانید از طریق اینترنت بانک خود گزینه ی فعال و غیرفعال کردن خدمات الکترونیکی را زده و از آنجا همراه بانک را انتخاب نمایید. سپس سرویس های مورد نظر برای هریک از حساب ها را فعال نمایید.
• اگر گوشیتان دو سیم کارته است مطمئن شوید، شماره ای که در شعبه فعال کرده اید به عنوان سیم کارت اول گوشی فعال باشد.
• به دلیل بالا بودن تراکنش ها در ارسال پیغام تأخیر بوجوده آمده است. • در صورتی که سیم کارت شما اعتباری است از داشتن شارژ مطمئن شوید. • برخی از گوشی ها هنگام نصب از کاربر می پرسند که آیا به این اپلیکیشن اجازه ی دریافت پیام بدهد یا خیر. در صورتی که کاربر این اجازه را تایید نکند، سامانه همراه بانک نمی تواند هیچ پیامی دریافت نماید. • در بسیاری از گوشی ها با سیستم عامل ویندوز موبایل پس از مدتی کار با گوشی، ارسال و دریافت پیام به کندی صورت می پذیرد. در صورتی که از ویندوز موبایل استفاده می کنید و این مشکل، مشکل دائمی شماست، می توانید از اطلاعات ضروری گوشی خود کپی گرفته و گوشی را به تنظیمات اولیه (Reset Factory)برگردانید. سپس مجدداً همراه بانک خود را نصب نمایید. • اگر مشکل دائمی است و مربوط به مشکلات مخابراتی در روز و ساعت خاصی نمی باشد، می توانید سیم کارت خود را با گوشی دیگری امتحان نمایید. در صورتی که پاسخ دریافت کردید مشکل می تواند از گوشیتان باشد. از اطلاعات ضروری گوشی خود کپی گرفته و گوشی را به تنظیمات اولیه (Reset Factory)برگردانید. سپس مجدداً همراه بانک خود را نصب نمایید.
• ممکن است مشکل از سایر نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی شما باشد که در عملکرد همراه بانک ایجاد اختلال می نماید. از اطلاعات ضروری گوشی خود کپی گرفته و گوشی را به تنظیمات اولیه (Reset Factory)برگردانید. سپس مجدداً همراه بانک خود را نصب نمایید.
o در صورتیکه گوشی شما امکان فعال بودن دو سیم کارت را به صورت همزمان ندارد، ممکن است در لحظه استفاده از همراه بانک سیم کارت دوم (شماره ای به غیر از شماره ای که در شعبه فعال نموده اید) خود را فعال نموده باشید.
|
|