کلیدتبادل بانک ملت

دریافت کلید تبادل بانک ملت

کلیدتبادل بانک ملت

دریافت کلید تبادل بانک ملت

کلیدتبادل بانک ملت،دریافت کلیدتبادل

کلمات کلیدی
چرا هنگام دریافت کلید تبادل از سایت همراه بانک با پیغام " اطلاعات مورد نظر موجود نمی باشد" مواجه می شوم؟

    • همراه بانک در شعبه فعال نشده است.

    • از زمان فعالسازی همراه بانک در شعبه حداقل باید 2 ساعت بگذرد تا بتوانید از سایت همراه بانک کلید تبادل دریافت نمایید.

    • مطمئن شوید شماره وارد شده در سایت همراه بانک همان شماره ای است که در شعبه فعال شده است.

- چرا هنگام بروز رسانی، با پیغام " اطلاعات مورد نظر موجود نمی باشد" مواجه می‌شوم ؟

    • پس از دریافت کلید تبادل از سایت همراه بانک، صفحه ای جهت نمایش کلید تبادل به شما نشان داده می شود که در این صفحه می بایست دکمه ی ذخیره را بزنید.

    • ممکن است سرویس های همراه بانک برایتان فعال نشده باشد. یا به شعبه مراجعه نمایید و یا می توانید از طریق اینترنت بانک خود گزینه ی فعال و غیرفعال کردن خدمات الکترونیکی را زده و از آنجا همراه بانک را انتخاب نمایید. سپس سرویس های مورد نظر برای هریک از حساب ها را فعال نمایید.

- چرا پس از به روز رسانی حسابها در لیست حساب‌های خود، شماره حساب و یا شماره کارتی را مشاهده نمی‌کنم؟

    • درسایت همراه بانک، به صفحه ی انتخاب حساب ها بروید. در این صفحه، حساب هایتان را از ستون لیست حساب های متمرکز به ستون حساب های قابل مشاهده در همراه بانک انتقال دهید.

- چرا در هنگام وارد شدن به برنامه پس از ارسال درخواست با پیغام خطا در گشودن رمز مواجه می‌شوم؟

    • کلید تبادل درست وارد نشده است.

    • اگر گوشیتان دو سیم کارته است مطمئن شوید، شماره ای که در شعبه فعال کرده اید به عنوان سیم کارت اول گوشی فعال باشد.

- گوشی موبایل دو سیم کارته دارم، سیم کارت شماره ای که همراه بانکم با آن کار می کند روی سیم کارت دوم گوشی است، چرا نمی توانم از همراه بانک استفاده کنم؟

    • چون برای گوشی‌های دو سیم کارت، فرض بر این است که سیم کارتی که همراه بانک با آن کار می کند روی سیم کارت اول تنظیم می باشد.

- حواله‌ی پرداخت قسط یا خرید شارژ را انجام داده‌ام ولی رسیدی دریافت نکرده‌ام آیا باید مجدداً درخواستم را ارسال کنم؟

    • مواقعی که رسید با تأخیر برای شما ارسال می گردد ترافیک شبکه مخابراتی بالا بوده و ممکن است رسید خود را با تاخیر دریافت نمایید. قبل از اینکه مجدداً درخواست را ارسال کنید می توانید سه گردش آخر حساب خود را بررسی کنید تا مشخص شود از حساب شما مبلغی کسر شده است یا خیر.

- درخواستی فرستاده ام چرا در بایگانی، پیغامی دریافت نکرده ام؟

    • به دلیل اختلال در شبکه مخابراتی کشور، پیغام به گوشی ارسال نمی شود.

    • به دلیل بالا بودن تراکنش ها در ارسال پیغام تأخیر بوجوده آمده است.

    • در صورتی که سیم کارت شما اعتباری است از داشتن شارژ مطمئن شوید.

    • برخی از گوشی ها هنگام نصب از کاربر می پرسند که آیا به این اپلیکیشن اجازه ی دریافت پیام بدهد یا خیر. در صورتی که کاربر این اجازه را تایید نکند، سامانه همراه بانک نمی تواند هیچ پیامی دریافت نماید.

    • در بسیاری از گوشی ها با سیستم عامل ویندوز موبایل پس از مدتی کار با گوشی، ارسال و دریافت پیام به کندی صورت می پذیرد. در صورتی که از ویندوز موبایل استفاده می کنید و این مشکل، مشکل دائمی شماست، می توانید از اطلاعات ضروری گوشی خود کپی گرفته و گوشی را به تنظیمات اولیه (Reset Factory)برگردانید. سپس مجدداً همراه بانک خود را نصب نمایید.

    • اگر مشکل دائمی است و مربوط به مشکلات مخابراتی در روز و ساعت خاصی نمی باشد، می توانید سیم کارت خود را با گوشی دیگری امتحان نمایید. در صورتی که پاسخ دریافت کردید مشکل می تواند از گوشیتان باشد. از اطلاعات ضروری گوشی خود کپی گرفته و گوشی را به تنظیمات اولیه (Reset Factory)برگردانید. سپس مجدداً همراه بانک خود را نصب نمایید.

- درخواستی فرستاده ام، صدای دریافت رسید هم از گوشی شنیده شد ولی در بایگانی، پیغامی دریافت نکرده ام، چرا؟

    • نسخه همراه بانک موجود روی گوشی خود را حذف نموده و مجددا آنرا نصب نمایید. (تأکید می شود که ابتدا نرم افزار همراه بانک حذف گردد و سپس نصب مجدد صورت پذیرد)

    • ممکن است مشکل از سایر نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی شما باشد که در عملکرد همراه بانک ایجاد اختلال می نماید. از اطلاعات ضروری گوشی خود کپی گرفته و گوشی را به تنظیمات اولیه (Reset Factory)برگردانید. سپس مجدداً همراه بانک خود را نصب نمایید.

- درخواستی را یکبار ارسال کرده ام ولی رسید آن را چند بار دریافت نموده ام، مشکل از کجاست و آیا باید مشکل را گزارش کنم؟

    به دلیل اختلال در سرویس مخابرات، ممکن است رسید درخواست‌های شما بیشتر از یکبار ارسال شود، در صورتی که این مربوط به درخواست‌هایی با تراکنش مالی است، قبل از تماس با مرکز امداد ملت (1556)، سه گردش آخر حساب خود را چک نمایید و در صورت اطمینان از بروز مشکل، آن را گزارش کنید.

- هنگام استفاده از همراه بانک، پیام "سیم کارت تغییر کرده است" نمایش داده می شود و نمی توانم وارد همراه بانک شوم. چرا؟

    • اگر گوشی شما دو سیم کارت می باشد:

      o حتما سیم کارت مربوط به همراه بانک، در اسلات اول باشد.

      o در صورتیکه گوشی شما امکان فعال بودن دو سیم کارت را به صورت همزمان ندارد، ممکن است در لحظه استفاده از همراه بانک سیم کارت دوم (شماره ای به غیر از شماره ای که در شعبه فعال نموده اید) خود را فعال نموده باشید.

    • در صورتیکه پس از نصب همراه بانک سیم کارت خود را تغییر داده و همراه بانک را اجرا نمایید، سپس سیم کارت خود را به گوشی برگردانید دیگر نمی توانید از همراه بانک استفاده کنید. اگر گوشی شما امکان پاک کردن داده (clear data) دارد از این گزینه جهت پاک کردن داده های همراه بانک استفاده نمایید. در غیر این صورت پس از حذف همراه بانک مجددا اقدام به نصب آن نمایید.

- درخواستی از طریق همراه بانک ارسال کرده ام اما پاسخ " سرویس مورد نظر فعال نمی باشد کمی بعد سعی نمایید." و یا " سیستم به طور موقت غیرفعال شده، کمی بعد سعی کنید" دریافت می کنم. چرا؟

    • به دلیل دلیل شلوغ بودن سرور این پیغام نمایش داده شده است. مجدداً سعی نمایید. این شلوغی می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت باشد

- چرا هنگام خرید شارژ پس از انتخاب شرکت خدماتی، شماره حساب حذف می گردد و یا هنگام انجام تراکنش حواله، با انتخاب شماره حساب مبدأ، شماره حساب مقصد حذف می گردد؟

    • نسخه همراه بانک موجود روی گوشی خود را حذف نموده و مجددا آنرا نصب نمایید. (تاکید می شود که ابتدا نرم افزار همراه بانک حذف گردد و سپس نصب مجدد صورت پذیرد)
    • ممکن است مشکل از سایر نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی شما باشد که در عملکرد همراه بانک ایجاد اختلال می نماید. از اطلاعات ضروری گوشی خود کپی گرفته و گوشی را به تنظیمات اولیه(Reset Factory) برگردانید. سپس مجددا همراه بانک خود را نصب نمایید.

- تنها در ارسال یکی از درخواست ها مثلاً موجودی حساب با پیغام "خطای تعریف نشده" مواجه می شوم. چرا؟

    • سرویس مورد نظر برایتان فعال نیست. یا به شعبه مراجعه نمایید و یا می توانید از طریق اینترنت بانک خود گزینه ی فعال و غیرفعال کردن خدمات الکترونیکی را زده و از آنجا همراه بانک را انتخاب نمایید. سپس سرویس های مورد نظر برای هریک از حساب ها را فعال نمایید.

- با وجود اینکه حساب های خود را بروز رسانی کرده ام در هنگام ارسال حواله سحابی با پیغام " لطفا کلیه حسابهای خود را بروز رسانی کنید " مواجه میشوم. چرا؟

    • برای ثبت درخواست حواله سحابی، به شماره کارت ملت شما نیاز است، ممکن است کارت خود را در سایت همراه بانک، قسمت انتخاب حسابها، جهت مشاهده در همراه بانک انتخاب نکرده باشید.

- هنگام ورود اطلاعات اولیه در همراه بانک، شماره رمز خود را اشتباه وارد نموده ام ولی وارد برنامه شده ام آیا می توانم از گزینه ی تغییر رمز، برای اصلاح رمز خود استفاده کنم؟

    • خیر در صورتی که هنگام اولین ورود به برنامه، شماره رمز خود را به اشتباه وارد نمایید، حتما باید مجددا اقدام به نصب همراه بانک نمایید.

- چرا هنگام ارسال درخواست، پیغام "خطا در شبکه" مشاهده می شود؟

    • پیغام "خطا در شبکه" مربوط به اپراتور سیم کارت شما می باشد، این خطا متوجه برنامه همراه بانک ملت نیست، بهتر است در خصوص رفع این مشکل با پشتیبانی اپراتور خود تماس حاصل فرمایید.

- چرا هنگام ارسال درخواست حواله، پاسخ "سرویس منقضی شده است" دریافت می شود؟

    • هنگام مشاهده این پیغام، برای تمدید اعتبار دریافت سرویس، به شعبه ی باز کننده ی حساب خود مراجعه فرمایید.

- در هنگام انجام حواله پس از انتخاب حساب مقصد، کادر حساب مبدا که اول انتخاب شده بود خالی می شود، همچنین در خرید شارژ پس از انتخاب نوع شارژ برخط، باز همین مشکل ایجاد می شود. چرا؟

    • برای رفع مشکل ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شوید، به قسمت تنظیمات عمومی یا اصلی(General) بروید، گزینه ی تهیه کننده یا Developer Options را کلیک نمایید، تیک "فعالیتی را نگه ندارید" یا "Do Not Keep Activites " را غیر فعال نمایید.

- در فرم رسید خرید شارژ معمولی، تعداد ارقام رمز شارژ، کمتر از شانزده رقم میباشد. چرا؟

    • از قسمت تنظیمات، گزینه اندازه قلم را انتخاب نمایید. سایز اندازه قلم را کوچکتر کنید تا ارقام رمز شارژ، به طور کامل نمایش داده شود.

- چه شماره موبایلی در صفحه ورود اولیه میبایست وارد شود؟

    • شماره موبایلی که همراه بانک خود را بر روی آن فعال نموده اید.

- آیا همراه بانک اپل و اندروید (با امکان تبادل پیام در بستر GPRS) را می توان بر روی تبلت بدون سیم کارت با اتصال به Wi-Fi استفاده نمود؟

    • بله، کافیست کد فعالسازی که بر روی موبایلتان دریافت نموده اید را در تبلت خود وارد نمایید. توجه داشته باشید که همواره یک نسخه فعال از همراه بانک میتوانید داشته باشید.

- پیامک حاوی کد فعالسازی را دریافت ننموده ام، می بایست چه کاری انجام دهم؟

    • ابتدا از صحت ورود شماره موبایل خود اطمینان حاصل فرمایید. در صورت صحت شماره موبایل، مجددا در صفحه کد فعالسازی با فشردن کلید درخواست مجدد، منتظر دریافت پیامک حاوی کد فعالسازی باشید.

- بدون اینکه نسخه همراه بانک را نصب نمایم، پیغامی حاوی کد فعالسازی دریافت نموده ام، آیا برای همراه بانک من مشکلی بوجود خواهد امد؟

    • ممکن است مشتری دیگری هنگام ورود اطلاعات همراه بانک خود، شماره موبایل خود را به اشتباه وارد نموده باشد، نگران دریافت پیغام کد فعالسازی نباشید. با دریافت این پیام هیچ مشکل امنیتی برای شما بوجود نخواهد آمد.